یو پی اس بهراد

Wiki Article

حالا که با اندازه و مشخصات پایه‌ی منابع تغذیه آشنا شدید، بگذارید نگاهی هم به قابلیت‌های اضافه‌ی این دستگاه‌ها داشته باشیم.

در مد آنلاین، وقتی توان از مسیر شارژر/باتری/اینورتر اصلی با مشکل مواجه شود، زمان انتقال وجود خواهد داشت. این مورد زمانی اتفاق می‌افتد که هر بلوکی از سیستم در مسیر توان با شکست مواجه شود. در صورت تغییرات سریع بار یا مشکلات کنترلی داخلی، توان اینورتر نیز می‌تواند برای مدت کوتاهی با مشکل مواجه شود.

In case the handle on the ID doesn’t match, you could bring proof of residency (similar to a utility Invoice) that does match the tackle about the deal.

همان طور که می دانید باتری ها مهم ترین بخش یو پی اس ها هستند که انرژی مورد نیاز تجهیزات مصرفی در آن ذخیره می شود و یو پی اس ها بدون باتری نمی توانند به پشتیبانی دستگاه ها بپردازند، از این رو مقدار زمان پشتیبانی نیز ارتباط مستقیمی با آمپر باتری های یو پی اس دارد و هر چه آمپر باتری ها افزایش پیدا کند مقدار زمان پشتیبانی نیز افزایش پیدا می کند.

رادیو و تلویزیون ها و مراکز مخابراتی امروزه میلیون ها مخاطب در سراسر جهان داشته و برنامه هایی با پخش زنده ارائه می کنند که تمام موارد فوق با کمک دستگاه های یو پی اس امکان دستگاه برق اضطراری پذیر هستند.

علت این نامگذاری مربوط به نحوه عملکرد سیستم یو پی اس است که از آن برای تامین انرژی دستگاه مصرف کننده به صورت مداوم استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید محاسبات شما کاملاً دقیق باشد از یک ابزار مخصوص محاسبه‌ی انرژی استفاده کنید تا الگوهای مصرفی دقیق دستگاه‌ها را ببینید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، توصیه می‌کنیم که به دسته بندی باتری یو پی اس مراجعه فرمایید.

مدتی که می‌تواند انرژی را بدون سوخت‌گیری یا شارژ تأمین کند (در منابع تغذیه که منابع انرژی قابل حمل دارند).

ما فرض می‌کنیم که در زیرزمین خانه یک سرور پشتیبان یا مدیا سرور داریم.

مشتری مداری، همگام بودن با تکنولوژی و ارائه خدمات با کیفیت به عنوان سه ارزش اصلی در رادار معرفی شده که با تمام توان در صدد پایبند بودن به آن است.

منبع تغذیهٔ لپ‌تاپ‌ها، معمولاً ولتاژی از ۱۲ تا ۲۴ ولت مستقیم تولید می‌کنند. منبع تغذیه جوشکاری[ویرایش]

بیشتر منابع تغذیه جوش‌کاری جدید به برق شهری وصل شده، دارای اینوِرتر بوده و از افزاره‌های نیم‌رسانای قدرت (مانند آی‌جی‌بی‌تی) در مدار سوئیچینگ خود استفاده‌می‌کنند، و دیگر نیازی به ژنراتور و ترانسفورماتور ندارند. برای همین اندازه و وزن آنها کاهش یافته‌است.[۱] جستارهای وابسته[ویرایش]

سیستم های برق اضطراری یا همان یو پی اس ها تنها برای مصارف خاص استفاده نمی شوند بلکه طیف گسترده ای از مشاغل و حتی مجتمع های مسکونی نیز می توانند از این دستگاه استفاده نمایند.

Report this wiki page